Naruto by Masashi Kishimito

Arta sau trend? Fenomenul manga s-a modializat si autorii acestui stil de desen japonez, computerizat sau asistat de computer, se bucura de o faima care o bate pe a tuturor pictorilor, a tuturor castigatorilor de premii Nobel si a poetilor, vii sau clasici, din lume.

Numele Masashi Kishimito nu spune inca foarte multe in Romania. Poate nu suntem noi suficient de moderni pentru ca aici manga nu a prins sau nu a prins inca. Asa se faca ca Masashi e mai putin cunoscut decat Mircea Dinescu iar opera sa principala, seria Naruto, mai putin notorie decat "Aripa stanga".



Personajul central al seriei care face valuri in intreaga lume este naruto Uzumaki, un adolescent hiperactiv si care vrea mereu sa dovedeasca celor din jur calitatile sale. El este un tanar ninja al carui obiectiv este acela de a fi recunoscut drept lider al comunitatii.

Pe aceasta serie manga (desene statice publicate in reviste de specialitate) s-a turnat si un anime (film de animatie cibernetizata). Iata fragmente:


Comentarii

denisa a spus…
imi place naruto mult asa ca as vrea ca sa se aduca in Romania de 24 decembrie figurine cu el1!!
denisa a spus…
I like very mach naruto!my dream is to have a figure with naruto1plese can yougive me in salonta [romania] goodbye
denisa a spus…
naruto is very cool!is a fox demon!i like him very much!
denisa a spus…
naruto is very special!his interesting!movie 1.,2,3, and 4 are very cool!but movie 5 i don't now!by
madalina a spus…
i love naruto i am from ramnia i finish ol episodes naruto end neaw i louk at naruto shippuden is cool
Amalia a spus…
ieu ador narut..momentan nu am vazt toate episoadele din seria veche dar cele din seria noua is la zi cu ele....cel mai tare anime este naruto
Someone a spus…
denisa naruto movie 4 nu a aparut inca!!!:))):)))
iar naruto movie 5 nu se stie daca va aparea:)))...
so...nu ai cum sa zici ca naruto movie 4 A FOST misto:)))
coco a spus…
fain de tot
bianca a spus…
Buna, sunt Bianca ! Va spun sincer ca Naruto Uzumaki este cel mai bun desen anime pe care l-am vazut vreodata in toata viata mea. Curajul sau , mandria , loialitatea si speranta ca intr-o zi lumea il va privi cu alti ochi fac din Naruto un personaj ale carui calitati nu pot sa le exprim prin cuvinte. Naruto este foarte intelept in ceea ce priveste modul de atacare dar si un pic prostut. Masashi Kishimoto tine-o tot asa si iti doresc toate cele bune ca sa faci si alte desene la fel de excelent si minunat ca acesta!



Te felicit din tot sufletul!
Katalina a spus…
imi place foarte mult naruto.Sunt din Romania.
DAN a spus…
NARUTO ESTE CEL MAI IUBIT AL MEU PERSONAJ DIN ORICARE DESENE ANIMAT SAU ANIME, VA MULTUMESC MULT Jetix.
julia a spus…
cate seriii sunt?
Shippuden Sasuke a spus…
Madalinooo...mai invata engleza...cum crezi k te vei descurca cu engleza de balta pe kre o ai???
Ada a spus…
I like very much Naruto! It is very interesting story! I am from Romania and I haven't see all the episodes from Naruto, because Jetix don't show it...I hope to see all Naruto because I like very much...I like Sasuke and Gaara and NAruto they are very handsome:X
love naruto a spus…
sooper tare e naruto!!!!!!!!!yo is din romania si no dat toate episoadele din naruto dekt pana la 50 si ceva leam mai vazut pe youtube pana la 60 da la un var de al meu knd o sa vina si in romania toata episoadele??pe jetix datile
MARCI a spus…
E MISTO RAU DESENE DAR AS VREA SA SE DEA PE JETIX MAI MULTE EPISOADE NOI PENTRU CA S-AU KM PLICTISIT KM MULTA LUME DE ELE SA LE TOT DEA MEREU PE ACESTEA:D
Pinky a spus…
hy me too i'm from romania......destul...:)) deki fanii NARUTO add POFARINA_PINKY ....no comm cuvintele nu pot spone nik despre acest episod .....tot ke vrei ....:X:X:the best ...sperk k vor da toooooate episoadele kei dp jetix sau mai bne p animax nu cont dar sa le dea inclusiv shippuden va poop :*
Love SasuNaru a spus…
Mie numi place deloc de sakura...Imi place sasuke,naruto,neji si gaara.
maria a spus…
i love naruto...i am from Romania...my favorite characters are sasuke and temari....i don't see all the episodes...i am at episode 164 but i will see them soon....it is the best anime ever !!!!!!!!!!
Mihai a spus…
Naruto e tare rau il urmaresc zi de zi cu toate ca jetix le repete dar pe 5 mai vor da iar ep noi deabia astept .Si tot Sasuke is the best
miihai a spus…
aceste comentarii sunt plictisitoare pt ca seria 4 nu a inceput iar pt doamna denisa (ding doing) seria cinci ,cum a spus someone nu se stie daca va exista vreodata.psssssssss... apropo seria nr 4 incepe pe 5mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Si pt informatii doamna bianca totii suntem curajosi, da!
Chewy a spus…
may deci naruto e cel mai fain pe care l-am vreodata .....nush daca poate cineva sa faca cv mai bun ....I love naruto:X....toate cele bune pentru autor sa mai iaba inspiratie sa ne uimeasca din nou.
NARUTO RULLZ!!!
Chewy a spus…
may deci naruto e cel mai fain desen pe care l-am vazut vreodata .....nush daca poate cineva sa faca cv mai bun ....I love naruto:X....toate cele bune pentru autor sa mai aiba inspiratie sa ne uimeasca din nou.
NARUTO RULLZ!!!
ana a spus…
a aparut movie 4 si eu lam vazut dar cu greu il gasesti e super dar..........
ionutzyno1 a spus…
cine crede ca stie mai multe ca mn despre naruto vreau sa vb cu el pa id meu k_arddylia_q.astept sa vad cine are curaj sa ma provoace
shikamaru a spus…
a iesit naruto movie 4 ca eu lam vazut>
kakasi a spus…
are dreptate shikamaru a esit de mult intrati pe situ asta sal vedeti filme si episoade din naruto http://naruto-2u.chatango.com/clonegroup
http://naruto-2u.chatango.com/clonegroup
kakasi a spus…
si osa apara si movie 5 in vara> :))
Ma bucur ca autorul nu a pus accent prea mare pe dulcegarii si romante.
Chestiile astea cu NARUTOXHINATA , SHIKAMARUC X TEMARI raman numai fictiuni facute de fani , sincesr sa fiu ma bucur ca cei doi nu sunt mai apropiati deoarece Hinata nu il merita; e prea timida, desi are caracter puternic, dar cu o atitudine ca asta...poate in povestile de dragoste.
Cred ca pana la urma Naruto va fi impreuna cu Sakura, la cat timp pertec impreuna...
Analiza asta de legaturi intre el si ea, nu stiu ........ pana la urma e un desen (dar ce desen super).
Mie imi place mult de Sakura nu doar pentru puterile ei deosebite i si pentru caracterul ei puternic.
Este simpatica si TenTen doar are niste puteri ssuuppeerr dar imi place ca este si modesta si dessigur pentru ca sustine teoria cum ca femeile sunt la fel de bune ca barbatii oare????????? cu siguranta!!!!!!!!
De baieti imi place Naruto (ca toata lumea) si de Neji , este la fel de modest ca TenTen si cred ca s-ar potrivi foarte mult cu ea (intelegeti ce vreau sa zic?!)hahaha
Deea a spus…
"Someone
denisa naruto movie 4 nu a aparut inca!!!:))):)))
iar naruto movie 5 nu se stie daca va aparea:)))…
so…nu ai cum sa zici ca naruto movie 4 A FOST misto:)))" sa stii k gresesti...am vazut toate seriile pe net shi stiu totu` despre el shi ba da ...o sa apara seria a 5-a ..:P:P:P sunt 8 serii dar seria a 9-a este cu...prostii si nu se da la Tv :P:P dak vreti sa aflati foarte multe lucruri despre Naruto da`ti add la id`u : andreea_love_you97 :PP
In legatura cu NARUTO MOVIE stiu si eu ceva.(movie=film)
NARUTO MOVIE 1 l-am vazut este vorba de o pritesa pe care Naruto,Sakura,Sasuke si Kakashi trebuie sa o duca in siguranta la ea acasa numai ca un om lacom de putere o obliga sa faca lucruri urate de tradare,in final Naruto si echipa o duc la bun sfarsit punand-o pe printesa din nou pe tron.
NARUTO MOVIE 2 nu am avut nici eu timp sa il vad dar stiu sigur ca nu il va include si pe Sasuke in el (o sa il vad in curand)
NARUTO MOVIE 3 este super eu nu l-am terminat de vazut dar este supper va recomand sa il vizionati placut.
NARUTO MOVIE 4 desi se zice nu nu a aparut asta e o prostie am vazut personal cateva parti din film si este cel mai tare film cu Naruto ,personajele care vor aparea vor fi:
-NARUTO
-SAKURA
-NEJI
-LEE
-TEMARI
nu mai stiu daca si SHIKAMARU
DE darta aceasta FARA PROFESORI!!!!!!!!!!SUPER!!!!!!!!
ACUM TREBUIE SA SALVEZE O ALTA PRINTESA DAR MAI TANARA CAM IN VARSTA DE 17 ANI.SUCCES AM VAZUT CA VEI REUSHI NARUTO.

TO BE CONTINUED
CAT despre NARUTO MOVIE 5 AM VAZUT PE UN ALT FORUM NARUTO CA ESTE VIZIONAT DOAR DE PUBLICUL JAPONEZ DAR ESTE CREAT DEJA DE MASAHI.
SPER SA APARA CURAND
DE VRETI SA MA CONTACTATI DATIMI UN BUZZ NARUTO PLIZZZ PE
OANA10IOANA@YAHOO.COM
VA PUPIC
Miki a spus…
Desenul asta e prea tare....mania naruto.....multi rad ca sunt mare si ma uit la desene si nu stiu ce......isi bat joc de mine si zic ca sunt copil si multe altele....dar e prea superb desenul asta ca sa pot sa renunt la el asa cu una cu doua.....cat despre Masashi Kishimoto dak o sa continue sa scrie manga o sa fie recunoscut foarte mult timp.....felicitarile mele si ale altor mii, milioane, miliarde de copii, adolescenti, adulti din lumea intreaga pentru manga...
miko a spus…
pey dak e sa o luam asa mie imi place cel mai mult de Itachi Uchiha!!!!He is to hot to be alive!!!:X:X:X:X:X
Naruto_el_sexy a spus…
Naruto e cel mai mai tare desen pe care lam vazut ma tine tot timpul in suspans e tare de tot ami place .
cristina a spus…
ador naruto mult este cel mai tare desen crat vreao data sa stiti cine este fan naruto sa intre pe idu meu cristinavioranu
criastina a spus…
ador naruto mult si le multu mesc celor care au creat desenu naruto si va rog sa dati noi episoade si sunt din romania
simona a spus…
eu cred ca naruto este cel mai tare episod anime din cate le stiu ! este si haios intr-un fel dea fi dar este tere sooper ca sa nu va uitati !
ASA CA URMARITI-L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sasusaku(simona(*) ) a spus…
anime naruto este cel mai tareeeee mai las inca un mesaj pt cei care nu va uitati in a va face sa va uitati la aceste anime pt ca este cel mai tare !!!!!!!!!!!
ioana a spus…
-Buna ma numesc ,Ioana si ma uit la naruto si imi place foartre mult acest serial si chiar ma joc uneori cu fratele meu mai mic(are 6 ani) chiar daca am 9 ani totusi inca ma mai uit la desene animate si as vrera sa vad episoadelel cu naruto care vor urma inafara de astea cu naruto si broasca cea enorma (gigantica)pe cele ce vor urma pe alea vrea sa vad.
ana maria a spus…
aloooo....oameni buni....manga a ajuns la 407...va dati seama, iar anime la shippuuden 70...alooo...ce stai dupa jetix...in primu rand k jetix taie din naruto, vocile sunt excretabile, pronuntiile cu accentele nu mai zic.....sasuke nu se pronunta sasuke ci saske, cho ji nu se pronunta coji, k doar nu sunt coji de pepene, ci cio gi, etc etc etc......iar traducerile sunt varza. Va puteti uita pe dignaruto.com...unde este cu adevarat naruto...apropo vocea lui naruto este calda si dulce...nu k aia din jetix de zici k-l strange de gat....la revedere. Jetix...in privinta lui naruto m-ai dezamagit
tina a spus…
naruto e cel mai tare desen din lume dar eu vreau sa dea si ebisoadele cu akatsuki adica naruto shippuden in romania eu am si joc cu naruto
heidi a spus…
da..........c'mon guys.....qom naiba sa nu va placa serialul asta ......totusi un copil zapauc qu un demon inchis in el o fata prostutza kare rade tot timpul si un baiat ingamfat ,calm dupa kare mor toate fetele.....totusi ...are tot ce vrei :X:X:Xfanii Naruto add pofarina_pinky
Ady a spus…
Eu sant mare fan pana acum am fazut cele peste 300 de episode aparute cu naruto am si 6 figurine naruto e misto rau acest serial
maRIUS a spus…
vreau si eu joc cu naruto si altele id meu e marius_euuu_13
naruto a spus…
ok!hi everyone i am naruto uzumaki!my dream is to become hokage!o yeah!:)
phetunyk a spus…
naruto e fffffffffffffff tare dar nu pot sa cred k inca nu au dat naruto shipuuden care in strainantate a ajuns panba si in italia:(
Top 10 at Art a spus…
[...] Naruto by Masashi Kishimito - 17,787 views [...]
[...] Naruto by Masashi Kishimito [...]
Dinu a spus…
Eu sunt un fan mare al lui naruto! :)
pentru toti iubitorii naruto este un sit in cre poti sa vezi episoade pe cre nup lea aratat la tv si un nou serial naruto shippudden (e super tare incercati ptr. mn)www.animefuel.com
[…] Naruto by Masashi Kishimito […]

Viața Românească

Cultura

Postări populare de pe acest blog

Selecții video: Matei Vișniec - interviuri și fragmente din operă

Doina Ruști în interviuri și prezentări

Graficante.ro

Wansait

Noile media

Scena 9

Biblioteca online